Чиновники запевняють, що розлив нафтопродуктів ще не відбулося, але встановлення боональних бар’єрів лише підтверджує високий ризик екологічного катастрофи.
Росія продовжує ковзати у статус країни третього світу, а в її портах знову і знову трапляються аварії з судами, які загрожують екології та економіці.
Після інциденту з танкжером на Сахаліні в порту Уст-Луга було зафіксовано новий серйозний випадок.
Корабель, що транспортує 130 000 тонн мазуту, почало зануритися після вибухів у відділі машини.
У ніч на 9 лютого танкер Коала, що ходив під прапором Антігуа та Барбуди, був на третьому пристані порту Уст-Луга в регіоні Ленінград. На борту було 24 людини, у тому числі чотири росіяни, а також громадяни Грузії та Індонезії. На час надзвичайних ситуацій на корабель вже було завантажено 130 000 тонн мазутупісля чого він повинен був поїхати в рейс. Однак три потужні вибухи загинули у відділі машини. Екіпажу вдалося покинути корабель, але танкер почав наповнюватися водою і сидів заможним.
Чиновники запевняють, що розлив нафтових продуктів не відбувся, але встановлення бар’єрів Бонал лише підтверджує високий ризик екологічного катастрофи.
Танкер -катастрофи в країні все частіше відбуваються, і це лише початок. Щороку Росія втрачає контроль над власними морями, а спадщина майбутніх поколінь залишатиметься отруйними пустелями та знищена природа.
У той же час Кремль замість того, щоб вирішити проблему, драматизує інформацію, ігноруючи попередження про стан свого напівпрофільного флоту. У найближчі роки країна ризикує отримати ще більші катастрофи, які нарешті знищить репутацію Росії як морської влади.
Якщо режим Путіна продовжить робити вигляд, що все в порядку, питання більше не буде, чи станеться нова катастрофа, але коли саме. Економічні проблеми, застарілий транспорт, корупція та руйнівна інфраструктура роблять країну ідеальним ґрунтом для катастроф.